დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
დისკუსიის შეფასების
სქემა
|
საშუალოზე დაბალი
|
საშუალო
|
საშუალოზე მაღალი
|
მაღალი
|
საკუთარი აზრის
არგუმენტირებული დასაბუთება
|
წარმოდგენილი
არგუმენტები ზოგადია, დაუსაბუთებელი
|
მისი არგუმენტები
ბუნდოვანია. ორგანიზებულია
|
ცდილობს აზრი
ჩამოაყალიბოს ორგანიზებულად, არგუმენტირებულად
|
აზრს აყალიბებს
ორგანიზებულად, მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
სხვისი აზრის
მოსმენა-დასაბუთება
|
არ ითვალისწინებს
სხვის აზრს
|
უმნიშვნელოა მისთვის
სხვისი აზრი, ცდილობს საკუთარი აზრის დაცვას
|
ისმენს, ითვალისწინებს,
ავითარებს ან აბათილებს სხვის აზრს, თუმცა
ზედაპირულად
|
ისმენს, ითვალისწინებს,
ავითარებს ან აბათილებს სხვის აზრს,
|
დასკვნის გამოტანა
|
არ ცდილობს დასკვნების
გამოტანას, მხოლოდ აზრების წარმოთქმით კმაყოფილდება
|
აზრებს აყალიბებს,
ვერ გამოაქვს დასკვნები
|
გამოაქვს დასკვნები
|
გამოაქვს დასკვნები,
აანალიზებს შესაბამის თემებს
|
რეგლამენტის დაცვა
|
არ ითვალისწინებს
რეგლამენტს
|
ნაკლებად ითვალისწინებს
რეგლამენტს
|
გამოაქვს დასკვნები,
აანალიზებს შესაბამის თემებს, თუმცა ვერ ეტევა დროში
|
გამოაქვს დასკვნები,
აჯამებს, აანალიზებს თემებს მოცემულ დროში
|
ზეპირმეტყველება.
ენის ნორმების დაცვა
|
არ იცავს მსჯელობის
დროს სალიტერატურო ენის ნორმებს
|
ცდილობს დაიცვა
ენის ნორმები მსჯელობისას თუმცა ხშირად არღვევს სალიტერატურო ენის ნორმებს
|
ზეპირმეტყველებს
სალიტერატურო ენის ნორმების დაცვით მსჯელობისას, დასკვნების გამოტანისას უშვებს მცირე
შეცდომებს
|
მსჯელობისას,
დასკვნების გამოტანისას ზეპირმეტყველებს სალიტერატურო ენის ნორმების დაცვით
|
კრიტერიუმები
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
იციან ზმნის პირისა და რიცხვის ნიშნები
|
უჭირთ ზმნის პირის ნიშნების გამოცნობა,
თუმცა ერკვევიან ზმნის რიცხვის ფორმებში
|
განარჩევენ ზმნის პირის ნიშნებს,
თუმცა უჭირთ ახალი მაგალითების მოყვანა და შესაბამის ფორმებში ჩასმა. იციან ზმნის
რიცხვის ფორმები
|
იციან ზმნის პირისა და რიცხვის ნიშნები,
შეუძლიათ სხვადასხვა მაგალითის მოყვანა პირისა და რიცხვის შესაბამის ფორმებში
|
ასხვავებენ ერთპირიან, ორპირიან და სამპირიან ზმნებს
|
უჭირთ ერთპირიანი, ან ორპირიანი ზმნის
მესამე პირში გადაყვანა
|
შეუძლიათ განასხვავონ ზმნის პირები
ერთმანეთისაგან, თუმცა უჭირთ შესაბამისი პირის მაცვალსახელების სეწყობა
|
შეუძლიათ ერთმანეთისაგან განასხვავონ
ერთპირიანი, ორპირიანი და სამპირიანი ზმნები
|
ამოიცნობენ პირველი,
მეორე და მესამე პირის ზმნებს
|
უჭირთ ახალი ტექსტიდან ზმნების შესაბამისი პირის ფორმების ამოცნობა
|
ამოიცნობენ პირველი, მეორე და მესამე
პირის ზმნებს, თუმცა უჭირთ დამოუკიდებლად ზმნის სამივე პირში დამოუკიდებლად გადაყვანა
|
შეუძლიათ ამოიცნონ, აწარმოონ ზმნა
სამივე პირის ფორმაში
|
აანალიზებენ უცხო
ტექსტებში ზმნის პირისა და რიცხვის სწორ ფორმებს
|
უჭირთ ტექსტიდან ზმნის პირისა და
რიცხვის ფორმების ანალიზი
|
შუძლიათ ამოიცნონ ზმნის რიცხვის სწორი
ფორმები, თუმცა უჭირთ ზმნის პირის სამივე
ფორმების ანალიზი
|
შეუძლიათ გაანალიზონ უცხო ტექსტში
ზმნის პირისა და რიცხვის ყველა ფორმა
|
No comments:
Post a Comment