პროექტის სათაური
|
„ ჩვენი თავი
ჩვენვე გვეყუდვნოდესო“
|
პროექტის მთავარი
იდეა
|
ეროვნული თვითშეგნებისა,
დამოუკიდებლობისა და პატრიოოტული სულისკვეთების
ამაღლება
|
პროექტის აქტუალობა
|
გამოუმუშავდებათ
კრიტიკული აზროვნება, მიეჩვევიან ეროვნული ღირებულებებისადმი პატივისცემას.
|
მიზანი
|
იმსჯელებენ ადამიანის
პატრიოტულ სულისკვეთებაზე, ქვეყნის დამოუკიდებლობის არსსა და მნიშვნელობაზე. პიროვნული
და ეროვნული დამოუკიდებლობის აუცილებლობასა სა ურთიერთკავშირზე. გააკეთებენ პარალელებს
დღევანდელობასთან.
|
მოსწავლეთა ასაკი
|
16-17 წელი
|
ვადები/ხანგრძლივობა
|
1 თვე
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
ქართ.XI
-4
მოსწავლეს შეძლია
ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.
ქართ.XI
-6
მოსწავლეს შეუძლია
სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მასში ასახული ინფორმაციის , თემების ,
იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
ქართ.XI
-9
მოსწავლეს შეუძლია
მხატვრული ნაწარმოების წერილობითი გაანალიზება
|
პროექტისთვის
საჭირო რესურსები
|
-სახელმძღვანელო
11 კლ. ილია ჭავჭავაძის „მგზავრის წერილები“
-რას ღაღადებს
ილია მართალი?! წმ. ილია მართლის პატრიოტულ მრწამსი.
-ნაციონალური
ცნობიერება, ილია და „თერგდალეულები“
-გუგა ნემსიწვერაძე
„ ჩვენი ტავი ჩვენვე გვეყუდნოდენ“
-აუდიო და ვიდეო
მასალა
|
.პროექტის მსვლელობა
|
აქტივობა 1. ჯგუფებად დაყოფა
მოსწავლეები
იყოფიან 3 ჯგუფად , თითოეულ ჯგუფს ეძლევა დავალება:
1. ეროვნული დამოუკიდებლობისა და
თვითმყოფადობის პრობლემა ილია ჭავჭავაძის „მგზავრის წერილებში“
2. ლერთ ღუნიას მხატვრული სახის
ანალიზი, პიროვნული და ეროვნული დამოუკიდებლობის ასპექტები.
3. ეროვნული დამოუკიდებლობის
პრობლემა; გუშინ, დღეს, ხვალ...
ჯგუფები
მითითებულ დავალებასთან დაკავშირებით მოიძიებენ ინფორმაციას ინტერნეტში,
გამოიყენებენ დამატებით ლიტერატურას ამ თემასთან დაკავშირებით
აქტივობა 2.
მოსწავლეები წარმოადგენენ
მოძიებულ ინფორმაციის
აქტივობა 3
მომზადდება პრეზენტაცია თემაზე „ეროვნული დამოუკიდებლობისა და თვითმყოფადობის პრობლემა ილია
ჭავჭავაძის „მგზავრის წერილებში“
„ ლერთ ღუნიას მხატვრული სახის
ანალიზი, პიროვნული და ეროვნული დამოუკიდებლობის ასპექტები.“
-„ეროვნული
დამოუკიდებლობის პრობლემა გუშინ, დრეს, ხვალ...“
აქტივობა
4 პრეზენტაციის წარმოდგენის შემდეგ მოხდება დისკუსია წარმოდგენილ თემებზე.
მოსწავლეები იმსჯელებენ ეროვნული დამოუკიდებლობისა და თვითმყოფადობის
საკითხებზე, როგორც ილია ჭავჭავაძის „მგზავრის წერილებიდან“ ასევე ზოგადად ,
ჩვენს ქვეყანაში დღემდე არსებული იმ პრობლემების შესახებ, რაც ეროვნულ
სუვერენიტეტსა და თვითმყოფადობას ეხება.
აქტივობა 5. მოხდება პროექტის შეფასება . ანალიზი, პროექტით დასმული
საკითხების ირგვლივ
|
საგნებთან/საგნობრივ
ჯგუფებთან/ეროვნულ
სასწავლო გეგმასთან კავშირი
|
ქართული ენა ლიტერატურა,
სამოქალაქო განათლება, ისტ. საქართველოს ისტორია
|
პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი)
|
თემური ბერიძე,
პედაგოგი
|
ხელმძღვანელის
ელ-ფოსტა
|
Temuriberidze1974@gmal.com
|
პროექტი
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment