პროექტი

პროექტის სათაური
„ ჩვენი თავი ჩვენვე გვეყუდვნოდესო“
პროექტის მთავარი იდეა

ეროვნული თვითშეგნებისა, დამოუკიდებლობისა  და პატრიოოტული სულისკვეთების ამაღლება
პროექტის აქტუალობა

გამოუმუშავდებათ კრიტიკული აზროვნება, მიეჩვევიან ეროვნული ღირებულებებისადმი პატივისცემას. 
მიზანი

იმსჯელებენ ადამიანის პატრიოტულ სულისკვეთებაზე, ქვეყნის დამოუკიდებლობის არსსა და მნიშვნელობაზე. პიროვნული და ეროვნული დამოუკიდებლობის აუცილებლობასა სა ურთიერთკავშირზე. გააკეთებენ პარალელებს დღევანდელობასთან.
მოსწავლეთა ასაკი

16-17 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა
1 თვე
მოსალოდნელი შედეგები
ქართ.XI -4
მოსწავლეს შეძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.
ქართ.XI -6
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მასში ასახული ინფორმაციის , თემების , იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
ქართ.XI -9
მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობითი გაანალიზება


პროექტისთვის საჭირო რესურსები
-სახელმძღვანელო 11 კლ. ილია ჭავჭავაძის „მგზავრის წერილები“
-რას ღაღადებს ილია მართალი?! წმ. ილია მართლის პატრიოტულ მრწამსი.
-ნაციონალური ცნობიერება, ილია და „თერგდალეულები“
-გუგა ნემსიწვერაძე „ ჩვენი ტავი ჩვენვე გვეყუდნოდენ“
-აუდიო და ვიდეო მასალა
.პროექტის მსვლელობა
აქტივობა 1. ჯგუფებად დაყოფა
მოსწავლეები იყოფიან 3 ჯგუფად , თითოეულ ჯგუფს ეძლევა დავალება:
1.     ეროვნული დამოუკიდებლობისა და თვითმყოფადობის პრობლემა ილია ჭავჭავაძის „მგზავრის წერილებში“
2.     ლერთ ღუნიას მხატვრული სახის ანალიზი, პიროვნული და ეროვნული დამოუკიდებლობის ასპექტები.
3.     ეროვნული დამოუკიდებლობის პრობლემა; გუშინ, დღეს, ხვალ...
ჯგუფები მითითებულ დავალებასთან დაკავშირებით მოიძიებენ ინფორმაციას ინტერნეტში, გამოიყენებენ დამატებით ლიტერატურას ამ თემასთან დაკავშირებით
აქტივობა 2.
მოსწავლეები წარმოადგენენ მოძიებულ ინფორმაციის
აქტივობა  3
მომზადდება პრეზენტაცია  თემაზე „ეროვნული დამოუკიდებლობისა და თვითმყოფადობის პრობლემა ილია ჭავჭავაძის „მგზავრის წერილებში“
        „ ლერთ ღუნიას მხატვრული სახის ანალიზი, პიროვნული და ეროვნული დამოუკიდებლობის ასპექტები.“
-„ეროვნული დამოუკიდებლობის პრობლემა გუშინ, დრეს, ხვალ...“

      აქტივობა 4 პრეზენტაციის წარმოდგენის შემდეგ მოხდება დისკუსია წარმოდგენილ თემებზე. მოსწავლეები იმსჯელებენ ეროვნული დამოუკიდებლობისა და თვითმყოფადობის საკითხებზე, როგორც ილია ჭავჭავაძის „მგზავრის წერილებიდან“ ასევე ზოგადად , ჩვენს ქვეყანაში დღემდე არსებული იმ პრობლემების შესახებ, რაც ეროვნულ სუვერენიტეტსა და თვითმყოფადობას ეხება.

    აქტივობა 5. მოხდება პროექტის შეფასება . ანალიზი, პროექტით დასმული საკითხების ირგვლივ
საგნებთან/საგნობრივ
ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
ქართული ენა ლიტერატურა, სამოქალაქო განათლება, ისტ. საქართველოს ისტორია
პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი)

თემური ბერიძე, პედაგოგი
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა

Temuriberidze1974@gmal.com

No comments:

Post a Comment